Es treballarà en base a situacions comunicatives de la vida real, relacionades amb l’atenció al client en els sectors del comerç, el turisme, l’hostaleria i administració:
- Donar la benvinguda al client
- Orientar, donar informació i fer recomanacions sobre els productes i/o serveis disponibles
- Realitzar el cobrament dels serveis i/o productes
- Atendre i resoldre incidències
- Acomiadar els clients
- Vocabulari especialitzat pels sectors del comerç, el turisme i l’hostaleria, administració.
- L’atenció telefònica
En funció de les característiques dels participants es podran realitzar adaptacions dels continguts per donar resposta a les seves necessitats específiques.
L’orientació del curs és fonamentalment pràctica, buscant que els i les participants puguin fer una transferència ràpida dels aprenentatges a la seva realitat professional quotidiana.
Per això, la metodologia se centrarà principalment en treballar els aspectes de la comprensió auditiva (entendre allò que el client ens diu) i la comunicació oral (poder parlar de manera efectiva amb el client).
En nivells més avançats es podran introduir aspectes relacionats amb l’expressió escrita i la comprensió lectora, així com continguts gramaticals adaptats.
En tots els casos, el curs es basarà en exercicis pràctics, simulacions de situacions de comunicació amb clients, vídeos... i requerirà la participació activa dels estudiants.
Vam formació també realitza formació a mida per a empreses. En aquests casos, podem desplaçar-nos a les seves instal·lacions o voltants, a realitzar el curs en les dates i horari que els interessin. Consulti amb els nostres tècnics de formació al telèfon 977 645 895 o 664 802 549 o per email:
info@vamformacio.cat. Podeu consultar la nostra ample oferta formativa a la web . Per a formacions a mida poseu-vos en contacte via mail.
Totes les formacions es poden bonificar pel sistema de bonificacions de la Seguretat Social (Fundació Tripartita).
Vam Formació realitza totes les gestions sense cost addicional, per tal que les empreses recuperin el cost de la formació.
Formació de Carretilles elevadores, plataformes elevadores i pont grua:
No es podrà accedir a la part pràctica si no es supera prèviament l'examen de la part teòrica.
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a
info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Formació de manipulació d'aliments:
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a
info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.