Idiomes & Speaking
Consultar preu!
|
|
INFORMACIO I ATENCIO TURISTICA EN LLENGUA ESTRANGERA: ANGLÈS |
|
Modalitat: Presencial
Mètode: Teòric
Durada:
Teoria: 30 hores
Pràctica: 0 hores
|
|
|
· Formació bonificable
· Formació amb descomptes especials per aturats
· Formació a mida. Demana'ns pressupost
|
Objectius
El principal objectiu és adquirir les habilitats i eines necessàries per iniciar-se o perfeccionar en anglès, la seva tasca de cambrer, cap de sala, recepcionista o telefonista dins la seva empresa.
Practica de la llengua anglesa per poder mantenir converses senzilles relacionades amb aspectes del dia a dia, tant de la vida personal com de l'entorn laboral del sector hosteleria.
- Atendre eficaçment les trucades telefòniques dins de l'àmbit empresarial.
- És proporcionar casos pràctics per poder fer trucades en anglès i entendre les que es reben, així com la correcta redacció de correspondència, mailings, cartes, etc.
- Poder-se desenvolupar correctament en anglès la seva tasca de cambrer, cap de sala, recepcionista i entendre a la gent britànica i americana, i gent d'altres parts del món que parlin en anglès.
- Millorar considerablement la seva habilitat per comunicar-se en anglès amb una àmplia gamma de situacions relacionades amb l'atenció al client en l'hostaleria.
|
AULA |
|
MÈTODE |
|
DATES |
|
HORARI |
|
| Aula Programacio a mida
| | Teòric | | 31 Desembre
| | | |
Temari
Mòdul 1. Introducció
1.1. Principals funcions comunicatives
1.2. Relació entre llengua i aspectes socioculturals
1.3. Aspectes teòrics bàsics llengua anglesa
Mòdul 2. Tractar amb el públic I
2.1. Saludar i iniciar una consulta o petició
2.2. Atendre les visites
2.3. Concertar cites i reunions
2.4. Realitzar preguntes i expressar opinions
Mòdul 3. Atenció telefònica I
3.1. Rebre i realitzar adequadament les trucades telefòniques
Mòdul 4. Correspondència escrita i mailing I
4.1. Aprendre els formats i expressions bàsiques
4.2. Formats estàndards de cartes
4.3. Prendre i deixar encàrrecs
4.4. Rebre i deixar missatges escrits
Condicions específiques
Vam formació també realitza formació a mida per a empreses. En aquests casos, podem desplaçar-nos a les seves instal·lacions o voltants, a realitzar el curs en les dates i horari que els interessin. Consulti amb els nostres tècnics de formació al telèfon 977 645 895 o 664 802 549 o per email:
info@vamformacio.cat. Podeu consultar la nostra ample oferta formativa a la web . Per a formacions a mida poseu-vos en contacte via mail.
Totes les formacions es poden bonificar pel sistema de bonificacions de la Seguretat Social (Fundació Tripartita).
Vam Formació realitza totes les gestions sense cost addicional, per tal que les empreses recuperin el cost de la formació.
Formació de Carretilles elevadores, plataformes elevadores i pont grua:
No es podrà accedir a la part pràctica si no es supera prèviament l'examen de la part teòrica.
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a
info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Formació de manipulació d'aliments:
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a
info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Demana informació