VAM Formació   /   Idiomes & Speaking   /   Informació del curs

   Cercador de cursos
Formulari inscripció via @gmail Formulari inscripció Accés a aula

Idiomes & Speaking

Consultar preu!
INFORMACIO I ATENCIO TURISTICA EN LLENGUA ESTRANGERA: ANGLÈS
Modalitat: Presencial
Mètode: Teòric

Durada:
Teoria: 30 hores
Pràctica: 0 hores
· Formació bonificable · Formació amb descomptes especials per aturats · Formació a mida. Demana'ns pressupost
Objectius
El principal objectiu és adquirir les habilitats i eines necessàries per iniciar-se o perfeccionar en anglès, la seva tasca de cambrer, cap de sala, recepcionista o telefonista dins la seva empresa.
Practica de la llengua anglesa per poder mantenir converses senzilles relacionades amb aspectes del dia a dia, tant de la vida personal com de l'entorn laboral del sector hosteleria.

- Atendre eficaçment les trucades telefòniques dins de l'àmbit empresarial.
- És proporcionar casos pràctics per poder fer trucades en anglès i entendre les que es reben, així com la correcta redacció de correspondència, mailings, cartes, etc.
- Poder-se desenvolupar correctament en anglès la seva tasca de cambrer, cap de sala, recepcionista i entendre a la gent britànica i americana, i gent d'altres parts del món que parlin en anglès.
- Millorar considerablement la seva habilitat per comunicar-se en anglès amb una àmplia gamma de situacions relacionades amb l'atenció al client en l'hostaleria.

   AULA    MÈTODE    DATES    HORARI   
Aula Programacio a mida
Teòric31 Desembre
Temari
Mòdul 1. Introducció

1.1. Principals funcions comunicatives
1.2. Relació entre llengua i aspectes socioculturals
1.3. Aspectes teòrics bàsics llengua anglesa

Mòdul 2. Tractar amb el públic I

2.1. Saludar i iniciar una consulta o petició
2.2. Atendre les visites
2.3. Concertar cites i reunions
2.4. Realitzar preguntes i expressar opinions

Mòdul 3. Atenció telefònica I

3.1. Rebre i realitzar adequadament les trucades telefòniques

Mòdul 4. Correspondència escrita i mailing I

4.1. Aprendre els formats i expressions bàsiques
4.2. Formats estàndards de cartes
4.3. Prendre i deixar encàrrecs
4.4. Rebre i deixar missatges escrits
Condicions específiques
Vam formació també realitza formació a mida per a empreses. En aquests casos, podem desplaçar-nos a les seves instal·lacions o voltants, a realitzar el curs en les dates i horari que els interessin. Consulti amb els nostres tècnics de formació al telèfon 977 645 895 o 664 802 549 o per email: info@vamformacio.cat. Podeu consultar la nostra ample oferta formativa a la web . Per a formacions a mida poseu-vos en contacte via mail.

Totes les formacions es poden bonificar pel sistema de bonificacions de la Seguretat Social (Fundació Tripartita). Vam Formació realitza totes les gestions sense cost addicional, per tal que les empreses recuperin el cost de la formació.

Formació de Carretilles elevadores, plataformes elevadores i pont grua:
No es podrà accedir a la part pràctica si no es supera prèviament l'examen de la part teòrica.
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.

Formació de manipulació d'aliments:
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Demana informació
 Aturat       Empresa       Altres

*Nom i cognoms
*Email
*Telèfon
    Ubicació:
 Programacio a mida
    Observacions
PUBLICITAT: En compliment del que preveu l'article 21 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE), sol·licitem el seu consentiment per a la subscripció i enviament de la nostra newsletter (VAM FORMACIO I ENSENYAMENT PROFESSIOANL, SLO).
 Si    No
Fi del tractament: mantenir una relació comercial mitjançant l'enviament de comunicacions dels nostres productes o serveis a través del Butlletí de Noticies al qual s'ha subscrit.
Criteris de conservació de les dades: es conservaran durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament i quan ja no sigui necessari per a tal fi, es suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir la seudonimització de les dades o la destrucció total de els mateixos.
Comunicació de les dades: no es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.
Drets que assisteixen a l'Interessat:
  • Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.
  • Dret d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament.
  • Dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent.