Montaje de Andamios Tubulares Apoyados

  Formulario requerido - Formulario formación programada  
  • Compartir :  
Características

320,00€
(Exento de IVA)
Cant.


Objectius

Indicar els requisits i les obligacions per al seguiment del reglament vigent i distingir la diversitat de bastides tubulars i les seves característiques.

Contingut del curs

  • Identificació dels requisits i obligacions de la reglamentació vigent
    • Marc normatiu vigent (Reial decret 2177/2004, de 12 de novembre, sempre la vigent)
    • Paper del muntador de bastides tubulars.
    • Pla de muntatge, utilització i desmuntatge
  • Classificació i característiques de les bastides tubulars
    • Mòbils
    • Multidireccionals
    • Marc o pòrtic
  • Exposició de les tècniques de muntatge i desmuntatge
    • Muntatge
    • Desmuntatge
  • Indicació de les tècniques de seguretat aplicades al muntatge i desmuntatge (EPIs individuals i col·lectives)
    • Col·locació d'arnès
    • Col·locació de xarxes
    • Baranes
  • Interpretació i anàlisi dels processos de muntatge i desmuntatge
    • Procés de muntatge i desmuntatge de torres mòbils aplicant tots els procediments de seguretat per al mateix
    • Procés de muntatge i desmuntatge de bastides multidireccionals aplicant tots els procediments de seguretat per al mateix
    • Procés de bastides marc aplicant tots els procediments de seguretat per al mateix

Documentació administrativa que cal aportar

Per formalitzar la inscripció, una vegada complimentat el formulari cal adjuntar en el mateix formulari o enviar a info@vamformacio.cat la documentació que es detalla a continuació:

- Fotocopia DNI/NIE ambdues cares i vigent

- TITULACIÓ ACADÈMICA homologada pel Ministeri Educació Espanyol.

- Treballadors/es en actiu o ERTO: NÒMINA mes anterior per a treballadors en actiu / VIDA LABORAL actualitzada

- Autònoms/es: darrer REBUT AUTÒNOM

- Aturats/es: DARDO actualitzat

Formador/s

Enrique Alonso Saiz

Tècnic en Prevenció de Riscos Laborals

 


  
0
Cerrar
0 Cursos
Subtotal 0,00 €
1. Darse de alta como usuario como:
  - PERSONA FÍSICA, en el caso de particulares.
  - PERSONA JURÍDICA, en el caso de empresas o autónomos.

2. Seleccionar el curso deseado.

3. En el caso de FORMACIÓN PROGRAMADA
Selecciona la opción: precio curso o precio empresa bonificado.
(ojo, solo se puede tramitar la bonificación para los trabajadores dados de alta en la empresa el primer día del curso).

4. Indicar el nº de personas a inscribir. Clicar en “empezar la inscripción” y, si todo es correcto, “confirmar inscripción”.

5. Rellenar los datos del ALUMNO. En caso de inscripciones múltiples, dispones de varias pantallas para cada persona a inscribir. Y ya puedes “confirmar el formulario y finalizar inscripción”. Recibirás un correo de confirmación de la inscripción.

6. En el caso de FORMACIÓN PROGRAMADA, en el apartado “Pago” hay que gestionar el pago del total del coste de la inscripción.
Recibirás la correspondiente factura para realizar la transferencia bancaria.
La inscripción quedará confirmada en el momento de recibir el pago.