Alimentació i restauració, SECTORIAL (formació subvencionada)
Formació TOTALMENT SUBVENCIONADA per a treballadors i/o autònoms
|
|
SERVEI EN RESTAURANTS I BARS- NIVELL BÁSIC |
|
Modalitat: Presencial
Mètode: Teòric
Durada:
Teoria: 0 hores
Pràctica: 15 hores
|
|
|
· Formació subvencionada
|
Objectius
- Adquirir els coneixements bàsics i les habilitats necessàries per realitzar la posada a punt del restaurant o bar-cafeteria, i atendre a servir als clients.
- Complir les normes establertes en cada situació, utilitzant les tècniques i instruments necessaris, per a arribar al màxim nivell de qualitat i rendibilitat.
|
AULA |
|
MÈTODE |
|
DATES |
|
HORARI |
|
| Aula Tamarit
| | Pràctic | | 25, 26, 27 Gener
| | 09:00 - 14:00 | |
Temari
1. Servei al restaurant
1.1. Concepte d'oferta gastronòmica, criteris per a la seva elaboració.
1.2. Plats significatius de la cuina nacional i internacional.
1.3. La comanda: conceptes, tipus, característiques, funció i circuit.
1.4. Procediment per a la presa de la comanda estàndard i informatitzada.
1.5. Tipus de servei en la restauració.
1.6. Marcat de taula: coberts apropiats per a cada aliment.
1.7. Normes generals, tècniques i processos per al servei d'aliments i begudes a la taula.
1.8. Normes generals pel desembarassament de taules.
1.9. Servei de guarnicions, salses i mostasses.
2. Atenció al client en restauració.
2.1. L'atenció i el servei.
2.2. La importància de l'aparença personal.
2.3. Importància de la percepció del client.
2.4. Finalitat de la qualitat del servei.
2.5. La fidelització del client.
2.6. Perfils psicològics dels clients.
2.7. Objeccions durant el procés d'atenció.
2.8. Reclamacions i resolucions.
2.9. Protecció en consumidors i usuaris: normativa aplicable a Espanya i la Unió Europea.
3. La comunicació en restauració.
3.1. La comunicació verbal: missatges facilitadors.
3.2. La comunicació no verbal.
3.3. La comunicació en l'atenció telefònica.
3.4. Barreres de comunicació.
Condicions específiques
Vam formació també realitza formació a mida per a empreses. En aquests casos, podem desplaçar-nos a les seves instal·lacions o voltants, a realitzar el curs en les dates i horari que els interessin. Consulti amb els nostres tècnics de formació al telèfon 977 645 895 o 664 802 549 o per email:
info@vamformacio.cat. Podeu consultar la nostra ample oferta formativa a la web . Per a formacions a mida poseu-vos en contacte via mail.
Totes les formacions es poden bonificar pel sistema de bonificacions de la Seguretat Social (Fundació Tripartita).
Vam Formació realitza totes les gestions sense cost addicional, per tal que les empreses recuperin el cost de la formació.
Formació de Carretilles elevadores, plataformes elevadores i pont grua:
No es podrà accedir a la part pràctica si no es supera prèviament l'examen de la part teòrica.
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a
info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Formació de manipulació d'aliments:
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a
info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Demana informació